poniedziałek, 28 lipca 2014

Krem pielęgnacyjny dla niemowląt

Dzisiaj nie mam dla Was dużo do czytania kochani fani. Na początku chcę Wam podziękować, że jest Was tak dużo i tak chętnie czytacie mojego bloga od dwóch miesięcy. Gdy go zakładałam nie byłam przekonana czy ktokolwiek będzie czytał to co piszę, okazuje się, że jest Wasz dużo i chętnie mailujecie do mnie z dodatkowymi pytaniami.

Jeszcze raz bardzo Wam dziękuje i postaram dostosować się do wszystkich Waszych sugestii odnośnie bloga i wpisów aby się Wam o wiele lepiej czytało moje posty i recenzje.

Aby nikt nie był poszkodowany i zawiedziony, jak to w poniedziałek na na moim blogu będzie coś ciekawego. Prezentuje Wam nasz Polski Krem pielęgnacyjny dla niemowląt produkowany przez firmę rodzinną Makarczykowie Spółka Jawna (dawny Mackar).

Produkt zawiera wyciąg z rumianku, witaminę E, tlenek cynku oraz d-panthenol. Bardzo dobrze nawilża i natłuszcza skórę i zapobiega stanom zapalnym w szczególności pieluszkowym zapaleniu skóry.

Produkt trafił w moje ręce dzięki mojej koleżance i na podstawie jej doświadczenia postanowiłam się z Wami tym podzielić.

Krótko mówiąc zachwalała go jaki jest super, znakomity, tani w porównaniu z innymi które stosowała i pokazała mi jak teraz wygląda skóra jej dziecka, a sama dokładnie pamiętam jak wyglądała jeszcze miesiąc temu i faktycznie różnica jest ogromna.



Także w imieniu Kasi i jej mamy Marzenki gorąco polecam. Produkt dostępny tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz