piątek, 1 sierpnia 2014

Dlaczego należy stosować serum

Jak wiadomo wszelkiego rodzaje kremy, balsamy i inne kosmetyki do ciała zawierają szereg potrzebnych związków organicznych bardzo potrzebnych naszej skórze, które z dnia na dzień tracimy poprzez różne czynniki w tym nawet stres.

Jeżeli odczuwamy wrażenie, że nasz krem czy balsam działa coraz gorzej może to być alarm... i tutaj pomyślicie pora zmienić mój kosmetyk. Okazuje się, że nie koniecznie. 

Po prostu wtedy należy zastosować po prostu serum, które ma większą ilość związków organicznych i dzięki temu szybko możemy wyrównać niedobór ich w naszym organizmie. Oczywiście stosowanie serum codziennie nam nie pomoże tylko zaszkodzi. Najlepiej jest je stosować 2-3 razy w tygodniu gdy zaczynamy mieć ku temu potrzebę.

Na początku mojej przygody z kosmetykami, wszelkiego rodzaju serum odstawiałam na bok i często zmieniając kremy. Uważałam, że ten krem po prostu do mnie nie pasuje i sięgałam po następny ;-( okazało się, że ze względu na stresującą prace z mojego organizmu "szybciej uciekają" pierwiastki  i kremy nie potrafią tego nadrobić powodując nie tylko zmarszczki ale także i wysuszoną skórę, zniszczona i szara.

Z pomocą przyszedł mi internet i blog o kosmetykach taki sam który ja prowadzę. Niestety blog blogerki Maja już nie istnieje, a chętnie bym wam podesłała linka.

Cała gammę różnego rodzaju serum znajdziecie na allegro pod tym adresem.

Źródło: http://polki.pl/

Źródło: www.centrumprestige.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz