piątek, 29 sierpnia 2014

Krem z jadem żmii jako alternatywa Botoxu

Osobiście nie jestem przekonana do Botoxu i raczej pomimo tego, że kilka kobiet które znam zdecydowały się na ten zabieg kosmetyczny dalej nie jestem za.

Oczywiście jak to bywa, gdy cały czas słyszy się o tym to samemu chce się to wypróbować. Ja sięgnęłam po krem z jadem żmii który ma za zadanie dokładnie takie samo jak Botox czyli rozluźnienie mięśni twarzy, ale nie wszczepia się nic pod naszą skórę. Jaki jest efekt, faktycznie część zmarszczek zanikła po miesiącu stosowania i ogólnie jestem z tego zadowolona.

Zastanawiacie się czy działa, okazuje się, że lekko widać jak zmarszczki zanikają, nie jest to co prawda to samo zabieg Botoxu który działa wręcz po kilku dniach. Jest to idealna alternatywa dla kobiet które nie chcą poddać się zabiegowi, a chcą aby ich zmarszczki lekko zanikły, a kremy które stosują nie pomagają.



Więcej o samym produkcie przeczytacie pod adresem. Krem nie należy do najtańszych i kosztuje 59 zł, ale na prawdę warto w niego zainwestować.

Źródło: www.centrumprestige.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz