piątek, 5 września 2014

Odżywka wybielająca jak dobrze że jest ;-)

Zdarza się Wam, że wasze paznokcie źółknieją i powstają na nich przebarwienia. Ja tak mam ;-(. Okazuje się że najczęstszym problem jest przesuszenie płytki podczas długotrwałego stosowania kolorowych emalii czyli lakierów.

Zanim odkryłam produkt który Wam zaraz przedstawię, stosowałam zasadę coraz ciemniejszy lakier aby ukryć te nie doskonałości i żółte paznokcie, ewentualnie przestawałam je malować do czasu, aż nowa zdrowa płytka urostłą. Myślę, że znajdzie się kilka z was które mają ten sam problem i stosowały tego typu metodę. Dlatego chce was zachęcić do kupna odżywki wybielającej Eveline. Bardzo fajnie komponuje się jako baza pod lakier powodując, że paznokcie są bielsze i odżywione. 




Szczególnie polecana do stosowania pod ciemne i brokatowe emalie. Odżywka nadaje paznokciom delikatną, mleczną barwę i sprawia, że są one zadbane i zdrowe.

Po 10-dniowej kuracji szare, żółte, matowe paznokcie nabierają pięknego blasku. Są odmłodzone, lśniące i to na prawdę działa.

Źródło: www.centrumprestige.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz