środa, 10 września 2014

Serum antycelulitowe pod Roller

Stosowaliście już liczne produkty wyszczuplające i są mało efektywne?

Dzisiaj polecam Wam Serum na Cellulit ADIPO FORTE idealne pod roller. Powoduje silną lipolizę czyli rozkład w tkanki tłuszczowej prowadzący do powstania kwasów tłuszczowych i glicerolu, które uwolnione do krwiobiegu, wychwytywane są przez większość tkanek i utleniane jako główne źródło energetyczne do dwutlenku węgla i wody.



Możecie pozbyć się cellulitu w szybki sposób! Niestety produkt nie jest tani i zestaw 5 ampułek kosztuje 265zł + sam roller którego cena wynosi 49 zł. Oczywiście można produkt wmasować ręcznie, ale efekt jest o wiele lepszy stosując roller.

Cellulit znika, skóra staję się bardziej sprężysta. Także jednorazowy wydatek opłaca się bardziej niż stosowanie innych produktów w niższej cenie, których efekt jest sporadyczny lub mało widoczny.


Nie będę tutaj przytaczała opisu producenta, można go znaleźć klikając na adres pod zdjęciem. Produkt sama przetestowałam i jestem zadowolona z efektu. Po zastosowaniu kuracji serum cellulit zmniejszył się o 70-80% co jest wartością na którą sama nie liczyłam. Myślałam, że nie będzie więcej niż 30%, więc jestem miło zaskoczona. Skóra oczywiście jest o wiele bardziej elastyczna i wróciła do swojego dawnego wyglądu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz