piątek, 31 października 2014

Dziwne rękawiczki czy coś innego?

Zastanawiacie się kto częściej odwiedza kosmetyczkę do pielęgnacji dłoni? Pewnie większość pomyśli, że to kobiety, a okazuje się całkowicie co innego. Chyba, że tylko moja kosmetyczka ma inaczej ;-)

Ostatnio zapisałam się na zabieg pielęgnacji dłoni i przy okazji zapytałam ile kobiet wybiera ten zabieg. Odpowiedź jaką usłyszałam była dla mnie szokiem, ponieważ powiedziała mi, że więcej mężczyzn, którzy pracują fizycznie przychodzi do niej na zabieg pielęgnacji dłoni. Z jednej strony się nie dziwię, na prawdę praca na budowie potrafi zniszczyć dłonie, ale uważałam, że mężczyźni nie są skłonni na wizytę u kosmetyczki, a okazuje się całkiem inaczej ;-)

Pokazuje to, że dzisiejsi mężczyźni nie są już tymi z lat 80 tych wielkimi, przypakowanymi oraz często wdającymi się w bójkę. Jak dla mnie bomba, tylko jak namówić mojego męża na wizytę u kosmetyczki. Może macie jakieś rady dla mnie?

Jeżeli szukacie maseczek na regeneracje skóry waszych dłoni zapraszam do sklepu.


Wygląda dziwnie, ale efekt jest murowany ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz