poniedziałek, 20 października 2014

Guma do włosów recenzja

Ostatnio postanowiłam zmienić trochę image i postanowiłam skrócić trochę włosy i zacząć je modelować do góry. Oczywiście był to pomysł mojego fryzjera niż mój ;-) Ze zmianą fryzury zmieniłem kolor z czarnego na kasztanowy, ale nie o tym dziś.

Jak zapytałam Piotrka mojego fryzjera co stosować do stylizacji, poradził mi aby nie stosować, żeli do włosów, pianek, spray, wosków tylko gumę usztywniającą. Najlepiej aby miała dużo witamin, aby wzmocnić włosy i nie wypadały. Po tym przekopałam kilka rodzajów gum do włosów i znalazłam ten oto produkt:


Jego rada okazała się skuteczna guma pozwala na utrzymywanie fryzury znacznie dłużej niż pianki, woski i pasty co oczywiście przetestowałam na testerach ;-) Guma którą polecam także wam idealnie nadaje się na jesień ponieważ zawiera filtr UV, a jesień wygląda jak rok temu czyli słoneczna.

Jeżeli chcecie przeczytać więcej o gumie kliknijcie na link pod zdjęciem. Jeżeli macie inny produkt, którym chcielibyście się podzielić ze mną piszcie w komentarzach ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz