wtorek, 18 listopada 2014

Cynk pierwiastek na wypadające włosy

Mało kto o tym wie, ale cynk jest pierwiastkiem, który powoduje, że nasze włosy nie wypadają. Jest on składem prawie wszystkich odżywek wzmacniających włosy. Ale przecież możemy go brać w formie tabletek i kapsułek to po co w odżywkach i szamponach. Okazuje się, że dostarczenie cynku od wewnątrz daje dużo ale nie wchłania się on w głębsze warstwy skóry, dlatego trzeba go dostarczyć również z zewnątrz.

Cynk odkryłam kiedy byłam u dermatologa gdyż właśnie zaczęły wypadać mi włosy. Pani dermatolog od razu powiedziała mi, abym zażywała cynk w formie tabletek oraz stosowała odpowiedni szampon który go zawiera. Jeżeli problem nie ustanie miałam udać się do niej po raz kolejny. Okazało się, że nie było takiej konieczności po miesiącu kuracji włosy przestały wypadać a teraz stosuje szampon profilaktycznie.

Jest cała gamą tego typu produktów, ja stosowałam Szampon wzmacniąjacy Loreal Elseve i też go wam polecam.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz