wtorek, 4 listopada 2014

Relaksacyjna kąpiel po ciężkim dniu

Nie raz zdarza mi się cięższy dzień w pracy. Żałuje, że nie mogę w tego w jakiś sposób przewidzieć aby nie mieć zepsutego później całego dnia. Zastanawiacie się jak radzę sobie ze stresem?

Mam na to kilka sposobów:
1. Zabieram się za gotowanie po przeszukaniu internetu i zrobieniu zakupów w moim ulubionym sklepie. Krojenie warzyw strasznie mnie relaksuje ;-) a mój mąż jest zadowolony i przybywa mu wtedy zawsze kilka deko więcej.

Źródło: www.badz-zdrowy-docen-zycie.pl

2. Drugim sposobem jest bieganie. Lubie pobiegać sobie tak 30 minut po ciężkim dniu. Teraz gdy jest zimno wybieram się zaraz po pracy na fitness lub jogę. Wtedy wracam do domu wypoczęta i odstresowana.

Źródło: studioruchu.wroc.pl

3. Trzecim sposobem jest to co my kobiety lubimy najbardziej czyli zakupy w galerii, tylko czasami jest z tym problem ponieważ mąż nie chce iść, a kto mi doradzi i będzie nosił zakupy? ;-)

Źródło: innsbruck.info

Na koniec tych wszystkich trzech rzeczy biorę relaksacyjną kąpiel w płynie do kąpieli Apis.


Lubię go najbardziej ze wszystkich ponieważ zawiera unikalne minerały z Morzą Martwego będące źródłem mikro i makroelementów o wysokiej koncentracji wapnia, magnezu, jodu, bromu, potasu i żelaza. Pozostawia skórę aksamitnie gładką i elastyczną, bez naruszania równowagi płaszcza lipidowego skóry oraz chroni przed jej wysuszaniem.

Pamiętajcie aby przy takiej kąpieli zapalić jakąś świeczkę relaksacyjną ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz