środa, 11 czerwca 2014

Cześć,

Dzisiaj mam dla Was coś dla zdrowia ;-)

Aby nie przedłużać będzie to kąpiel solankowa jodowo-bromowa firmy Joanna pod tytułem "Z apteczki babci".

Jeżeli zastanawiacie się jakie ma ona właściwości? Po pierwsze intensywnie oczyszcza z toksyn przez co wchłania znajdujące się w preparacie bezcenne dla zdrowia i urody minerały.

Pewnie myślicie że pozostanie po niej bromowy zapach, nic mylnego pozostaje bardzo ładny leśny zapach. Nasze babcie stosowały tego typu preparaty niestety nie były one udoskonalone tak jak te dzisiaj.

W większości sklepów i stron internetowych nie znajdziecie sposoby jego stosowania. Dlatego ja będę na tyle miła i Wam go napiszę.

Należy wlać od 2-4 nakrętek pod mocno bieżący strumień wody, a następnie wziąć tę wspaniałą kąpiel ;-)

Opakowanie które kosztuje 7,50zł jest pojemności 700ml także starcza na prawdę na dużo i nie jest to zakup jednorazowy ;-)

Mi osobiście wystarcza na miesiąc. Najlepszą cenę znajdziecie na allegro jak zawsze, zainteresowanym podaje link: http://allegro.pl/kapiel-solankowa-lesna-joanna-700ml-zdrowa-skora-i4308829228.html

Teraz nieco o samej kąpieli co tak na prawdę nam daje.

Przede wszystkim zapewnia zdrowy wygląd skóry, poprawie cyrkulację krwi oraz poprawia kondycje fizyczną.

Najważniejsze to, że podczas kąpieli można się odprężyć i zrelaksować. Jest to idealne rozwiązanie szczególnie dla mnie, kobiety pracującej po niejednym ciężkim dniu w tygodniu.

Aby ktoś nie pomyślał sobie, że wykluczam kobiety pracujące w domu dlatego od razu piszę i nie owijam w bawełnę Wam się należy przede wszystkim relaks i odpoczynek na wieczór.

Dlatego czym prędzej zamawiajcie Kąpiel solankową i kładźcie pociechy spać ;-)


Oczywiście na koniec zdjęcie produktu który opisałam;-)

Źródło: www.centrumprestige.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz