środa, 25 czerwca 2014

Zamiast oliwki dla dzieci

hipoalergiczny krem do twarzy i ciała.

O tym jak dbać o niemowlaka oraz jakie kremy stosować opinii w internecie znajdziecie mnóstwo. Niestety jak to w internecie jest tego dużo i nie wiadomo co wybrać. Dlatego mam coś dla Was prosto z naszego pięknego rodzimego kraju.

Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK przygotowało specjalny krem pielęgnacyjny dla niemowląt do twarzy i ciała.

Jego główny skład to olej z bawełny który odbudowuje naturalną barierę lipidową, chroni skórę przed wysuszeniem, podrażnieniem i szorstkością. Mleczko owsiane działa łagodząco i przeciwpodrażnieniowo na skórę wrażliwą.

Oprócz tego krem posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.

Kiedy moje dziecko było małe niestety nie było tego typu kremów, ale ostatnio od kilku Mam usłyszałam bardzo pozytywną opinię na jego temat, dlatego chciałam się z Wami z tym podzielić. Wszystkie jednym głosem mówią że jest to idealny zamiennik do tradycyjnej oliwki i bardziej nawilża niż natłuszcza skórę dziecka oraz oliwka nie pozostawia tak gładkiej i miękkiej skóry w porównaniu do kremu Flos.

Jak wiadomo pielęgnacja dziecka od samego początku jest bardzo ważna, dlatego warto zadbać o to od samego początku, niż później martwić się, że nasza pociecha ma wysuszoną czy szorstką skórę.

Wszystkim zainteresowanym mamą podsyłam link do allgero gdzie możecie nabyć ten krem w bardzo okazyjnej cenie.



Efekt stosowaniaSkóra nawilżona, odżywiona i delikatnie natłuszczona.

Cena: 9,90zł za 100ml

Źródło: centrumprestige.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz