piątek, 27 czerwca 2014

Krem przeciwzmarszczkowy dla mężczyzn wymysł czy potrzeba?

Prawda że to jest dobre pytanie ;-) Pewnie większość mężczyzn którzy usłyszeli by słowa aby zaczęli stosować krem przeciwzmarszczkowy roześmiała by się głośno. Pewnie głośniej niż krzyczą podczas oglądania #Mistrzostw #Świata w #Brazylii.

No a jednak u nich też pojawiają się zmarszczki i nie u wszystkich są sexy. My kobiety to wiemy najlepiej czy zmarszczki u mężczyzn są sexy czy nie.

Dla tych kobiet które stwierdziły że jednak zmarszczki ich mężczyzn nie są tak seksowne polecam Wam nową serię kosmetyków przygotowanych przez FlosLek.

W serii dla mężczyzn znajduje się:
Czyli dokładnie to co my używamy na co dzień, tylko przystosowany do szorstkiej męskiej skóry.

Jak czytamy na stronie producenta seria kosmetyków została przetestowana na grupie 192 mężczyzn w wieku od 25-65 lat i każdy z nich stwierdził poprawę sprężystości skóry oraz zmniejszenie zmarszczek. 

Także drogie Pani pora zabrać się za naszych mężczyzn szczególnie dziś ponieważ dziś nie ma żadnego meczu a już jutro zaczynają się mecze 1/8 finałów ;(


Najlepiej kupcie produkt w internecie tak aby się nie dowiedzieli i dajcie im w prezencie. Ja tak zrobiłam, trochę mój mężczyzna zaczął marudzić że mu nie potrzebne itd, ale ostatecznie się przekonał no i ja sama zobaczyłam różnice. Wygląda młodziej i seksowniej, ale to tylko między nami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz