czwartek, 5 czerwca 2014

Derma Roller czyli aż 540 tytanowych igieł do pielęgnacji ciała

Cześć, mam na imię Justyna. Zapraszam na mojego bloga w którym podzielę się z Wami nowościami w kosmetologii.

Ostatnio na rynku pojawił się Derma Roller od firmy Med Beauty.

Co to jest i do czego się stosuje?

Jest to krótko mówiąc wałek na których końcach są zamocowane tytanowe igły. Czujecie ból?

Wbrew pozorom sam zabieg jest bezbolesny, ponieważ igły umieszczone są bardzo gęsto, sama przetestowałam jego działanie i chcę się z nim z Wami podzielić.

Na początku musicie określić do czego chcecie stosować Derma Roller, a opcji jest wiele:
  • ramiona
  • biust
  • uda
  • brzuch
  • pośladki
  • czoło
  • skóra głowy
  • policzki
  • okolice oczu
  • okolice ust
  • broda
Ja mam problemy z suchą skórą twarzy dlatego wybrałam derma roller 0,25mm

Jeżeli ktoś chce poznać cenę tego urządzenia przed zakończeniem mojego wpisu to podaje link do aukcji i cenę: 49zł
Do tego wybrałam odpowiednią ampułkę (dla mnie nawilżająca) za 5,95zł


Sposób stosowania jest bardzo prosty i opiszę go w punktach:

1. Zdezynfekować roller. Ja używam zawsze spirytusu, najpewniejszy.
2. Oczyścić twarz. Najlepiej tonikiem lub szarym mydłem (prawdziwym szarym dostępnym w aptece nie markecie)
3. Nałożyć odpowiedni preparat i odczekać około 2 minut.
4. Przystąpić do wałeczkowania (rollowania) mniej więcej 4-5 razy pionowo, poziomo oraz na skos twarzy.

I takie zabiegi powtarzamy z częstotliwością od 4 do 6 zabiegów w odstępie 14 - 30 dni.

Ja już po 3 zabiegach poczułam znaczącą różnice. Moja skóra nie jest już sucha i jest odpowiedni nawilżona bez dodatkowego stosowani kremów nawilżających. Jednym słowem super urządzenie godne polecenia, a i cena nie jest zbyt wygórowana. Oczywiście tytanowe igły są bardzo mocne i nie gną się, dlatego urządzenie może służyć na długie lata...

Niestety nie dostaniecie tej usługi w żadnym salonie/ gabinecie kosmetycznym ponieważ jest to urządzenie które może być używana tylko i wyłącznie przez jedną osobę.

Jeżeli chodzi o przechowywanie to nie ma żadnych większych wymagań. Wystarczy oryginalne szczelne opakowaniu oraz przed użyciem roller należy zdezynfekować.

Na prawdę polecam wszystkim kobietą. Oczywiście najważniejsze jest dobranie odpowiedniego preparatu i tak za około 60 zł wykonamy sobie zabieg którego nikt indziej nam nie zrobi, a jeżeli ktoś się tego podejmie cena będzie pewnie 2-3 krotnie większa.


Poniżej wstawiam jak urządzenie wygląda oraz krótką ściągawkę gdzie stosować jakie igły ;-)





Źródło:
http://www.centrumprestige.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz